plućima

24 јун

zvečka u torbi mi udara po nogama

jurim za tramvajem, zvučim kao tramvaj

pa-dam, pa-dam

pa-dam, pa-dam

pa-dam, pa-dam

 

zaboravljam gramatiku, govorim u rukama

razvlačim pluća sa bilo kim ko diše

ulazim u stan,

ulazim u lift

padam, pa-dam

padam, pa-dam

padam, pa-dam

 

asinhrono trepćem, odustajem od zvukova

naduvavam obraze, odjavljujem stopala

hodam na rukama

hodam na nosu

padam

pa-dam

padam

pa-dam

padam

pa-dam.

Једно реаговање to “plućima”

  1. svetloton јун 4, 2013 у 09:00 #

    Usuditi se i paviti buku
    Sve je boja pokret prasak svetlost
    Život cveta na prozorima sunca
    Koje se topi u mojim ustima
    Pijan sam
    I prozračan padam na ulicu

    To je jasno, stari moj

    Zar ja ne umem da otvorim oči?
    Zlatousti
    Poezija je u igri

Оставите одговор

